Poesíame, y si no, nome (Florina Zaharia)

tiernéame encuéntrame bórrame cóseme raméame córtame liáname piérdeme pínchame cuerdéame préstame recógeme elígeme escóndeme hojéame irrítame cálmame florinéame apositoconsangréame atráeme exísteme písame grítame otoñoinviernéame auméntame bovedéame depiéame petaléame derrámame píntame dentrofuérame sujétame anémiame bájame despréndeme desposéeme unodostreséame devórame rodillamagulladéame tumoréame ahógame placeréame azuléame musiquéame mírame frambueséame jardinéame llévame maravíllame animaléame huéleme diciembréame defórrrmame muertéame callejéame dóblame expándeme cocainéame tómame anguiléame desnúdame niquitéame cúlpame falditéame cánsame izquierdéame colócame veinticincoañoséame nome dame retuérceme sieteamanteséame coloréame enalgunapartydeotramaneréame castígame fiebréame abandóname secúndame nubetempestadéame escríbeme narciséame enciérrame libérame mañanéame auúame rómpeme dulcéame bienymaléame muchopoquéame offfffyufffféame tú contiguéame, y qué más y quéame, riellórame, etceteréame.

P.S: Y si no, nome.

 

alextandru-mă nimereşte-mă şterge-mă lipeşte-mă creangă-mă taie-mă liană-mă pierde-mă înfige-mă sfoară-mă împrumută-mă adună-mă alee-mă ascunde-mă frunză-mă irită-mă păşeşte-mă florină-mă pansamentînsânge-mă atrage-mă fiinţă-mă calcă-mă urlă-mă toamnăiarnă-mă înmulţeşte-mă boltă-mă înpicioare-mă petală-mă strecoară-mă pictează-mă dinăuntruafară-mă ţine-mă anemie-mă apleacă-mă desprinde-mă neputinţă-mă unudoitrei-mă înghite-mă genunchijulit-mă tumoare-mă înăbuşă-mă plăcere-mă albastru-mă muzică-mă priveşte-mă zmeură-mă grădină-mă du-mă uimeşte-mă animală-mă miroase-mă decembrie-mă turteşşşte-mă moarte-mă stradă-mă sânuţă-mă risipeşte-mă cocaină-mă ia-mă zvârlugă-mă dezbracă-mă nichita-mă învinuieşte-mă rochiţă-mă satură-mă stânga-mă aurolacă-mă douăzecişicincideani-mă nu-mă da-mă zvârcoleşte-mă şapteamanţi-mă culoare-mă aiureaşialtfel-mă pedepseşte-mă febră-mă părăseşte-mă secundă-mă norfurtună-mă scrie-mă narcisă-mă încheie-mă descheie-mă dimineaţă-mă auu-mă rupe-mă duios-mă bineşirău-mă multpuţin-mă offfffffşiufffffff-mă tu cu tine-mă, şi mai cum şi ce-mă, râsuplânsu-mă, etcetera-mă

P.S.: dacă nu , nu-mă

 

∼ Poezie-mă (dacă nu, nu-mă), Florina Zaharia.

¿Te ha gustado la entrada? No te vayas sin comentar :-)

